Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-18T01:36:39+02:00
Introduci intregii in fractie
23 \dfrac{3}{4} = \dfrac{23\cdot4+3}{4}

8 \dfrac{1}{3} = \dfrac{8\cdot3+1}{3}

Apoi folosesti formula pentru volumul paralelipipedului dreptunghic
V=L·l·h
2014-02-18T08:13:33+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Mai intai vei introduce intregii in fractie
 23 intregi , 3 supra 4 =    23 . 4 +3  supra 4
8 intregii 1 supra 4 = 8.3 +1 supra 3
V= L ;I ;h