Răspunsuri

2014-02-18T00:22:09+02:00
L=l+0.25
2L+2l=20.36
2(l+0.25)+2l=20.36
2l+2l+0.5=20,36
4l=19,86
l=4,965cm
L=5,215cm
A=l*L=25,89 cm


















Ai înlocuit data din problema 2,5 cu 0,25 și s-a dus toată rezolvarea!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-18T00:24:05+02:00
X= latimea
x+2,5=lungimea
P=2(x+x+2,5)=20,36
2x+2,5=10,18
x=3,84 cm = latimea
Lungimea este 3,84+2,5=6,34
Aria=L·l=3,84·6,34 cm²
6 4 6