Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-27T16:07:54+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
100%+10%=110%
110%..............1,65 lei
100%............. x lei
________________________
x=100x1,65:110
x=1,5(lei costa inainte de scumpire)
2 5 2
2014-09-27T16:08:55+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+10/100*a=1,65
a+a/10=1,65
11a/10=1,65(faci produsul mezilor cu prod extremilor)
11a=16,5  /: 11
a= si faci si tu 16,5 impartit la 11care ne da
a= 1,5 lei