Răspunsuri

2014-09-27T16:15:18+03:00
Enumeratia este figura de stil care consta in insiruirea unor termeni cu scopul de a accentua ideea exprimata. Exemple Mama a cumparat: mere, pere, struguri etc.
Sora are in ghiozdan: carti, caiete pixuri etc.
Inversiunea este figura d stil care consta in schimbarea locului unor termenii, cu scopul de a evedintia sau a pune accentul pe anumite trasturi, calitati etc. Exemple:
privirea blajina- blajina privire
albi nori- nori albi
frumoasa priveliste- priveliste frumoasa
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-27T16:56:08+03:00
Epitet =este figura de stil in care se evidentiaza o trasatura  deosebita ., original prin intermediul unui adjectiv  sau adverb atasat unui alt cuvant . ex :ochi frumosi de bronz si parul meu grav si nauc 

Inversiune = este figura de stl care consta in abaterea de la topica propozitiei cu scopul de a scoate in evidenta profunzimea ideilor si a sentimentelor sau de a sublinia anumite  insusiri ale personajelor  . ex : frumoasa fata ., desteptul baiat etc
  
 
Enumeratia -figura de stil realizata prin insiruirea unor termeni aflati in relatii coordonare 
ex: el a cumparat  narcise , trandafiri . lalele, frezii, braduse si toporasi 



4 4 4