Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-18T00:21:09+02:00
"Mâncarea nesănătoasă" poate avea gust minunat, dar oferă puține calorii. Cu 500 de ani în urmă însemna bucăți rupte de frănghie. Mai târziu, a fost înțeles ca un tip de deșeuri pe care oricine era dispus să le utilizeze. În final a fost descris ca ceva fără valoare. Americanii iubesc mâncarea proastă: cartofi prăjiți, chipsuri de porumb, cârnați și hamburger, cheesburgeri și prăjituri. Oamenii de știință și doctorii ne avertizează că oamenii ar trebuii să mănânce mai puțină mâncare nesănătoasă și să mănânce mai multă mâncare sănătoasă: legume proaspete . pește, carne și fructe. Este mult mai ușor să critici mâncarea nesănătoasă decât să te oprești din mâncat.
2 5 2
2014-02-18T00:25:07+02:00
Mancarea de la fast-food iti poate oferi un gust delicios cu putine valori nutritive. Acum 500 de ani, insemna o bucata veche de franghie, ca, mai apoi, sa insemne orice fara importanta si de care te poti dispensa. In cele din urma, s-a incetatenit cu atribuirea de 'fara valoare'  data unui produs. Americanii insa iubesc mancarea fast-food: cheeseburgeri, cartofi pai, sosuri, etc. Oamenii de stiinta si doctorii avertizeaza populatia asupra faptului ca e mult mai sanatos sa se manance mancare buna, cum ar fi: peste, fructe si legume, si sa  se manance cat mai putin fast-food. Oricum, e mult mai usor a critica un astfel de gen de mancare decat sa te lasi de mancat!

Da-mi si calificativ, te rog!
A cui iti place mai mult?