Răspunsuri

2014-09-27T15:51:16+03:00
Cauzele sunt pretentiile teritoriale ale Germaniei Italiei si Japonei si tendintele expansioniste ale URSS
A durat 6 ani
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-27T15:51:28+03:00
Primul razboi a durat  intre 1914 si 1918
cauze
-conflictul dintre marile puteri pt reimpartirea lumii
 -nationalismul excesiv in unele tari precum Grmania
mersi pt Cel mai bun
Nu ai pentru ce!! Eu iti multumesc!! :)