Contextul:
,,Îi cunosc pe toti si mi-e sila de ei (...)ei bine,principiul unui stat este virtutea,iar pana la realizarea ei,teroarea.,,

toti= ce fel de pronume?ce persoana?ce caz? functia sintactica?forma?ei= ce fel de pronume?ce persoana?ce caz? functia sintactica?forma?
ei= ce fel de pronume?ce persoana?ce caz? functia sintactica?forma?

2

Răspunsuri

2014-02-17T23:25:59+02:00
Pron. nehot., Ac., CD.; EI - PRON PERS. PERS A 3-A, PL, MASC, Ac., CI. Forma accentuata.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-17T23:50:40+02:00
Bună!

Pronume nehotărât, Acuzativ, Complement Direct.; Ei - Pronume personal A 3-a, Plural, Masculin, Acuzativ, CI. Forma accentuată.

Baftă!
1 5 1