Răspunsuri

2014-02-17T23:12:55+02:00
Ca idee:orasul nu cred ca exista,casa cu o incapere cu un singur perete antiteza and  more other :D
Mi'ai fost de mare ajutor . = ]]]
Antiteza dintre ce ? = ]]]] Nu vad nici o antiteza = ]]]
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-17T23:32:36+02:00
Bună!

Această secvenţă semnifică simplitatea ''oraşului'' , predominând hiperbola.
Hiperbola= constă în prezentarea exagerată a unui obiect ( În cazul nostru ''oraşul'' ) prin marirea sau micşorarea ( În cazul nostru micşorarea ) lui , cu scopul de a-l face mai expresiv.
Baftă!
4 4 4