Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-27T15:02:15+03:00
Esti cetatean european si ai drepturi. Stii care sunt acestea? In Uniunea Europeana traiesc 500 de milioane de oameni in 28 de tari. Avem dreptul sa traim, sa muncim, sa calatorim si sa facem achizitii oriunde in Europa. Anual, facem peste un miliard de calatorii peste granita, iar 12 milioane dintre noi traiesc in alta tara din UE. Dar, uneori, intampinam obstacole legate de libertatea noastra de a ne misca in Europa, pentru ca nu profitam din plin de drepturile noastre. Tocmai de aceea am pregatit astazi o sinteza utila, ce cuprinde majoritatea drepturilor de care putem beneficia ca cetateni europeni.
1 5 1
2014-09-27T15:09:53+03:00
Dreptul la vot .
Drepturi culturale. 
Dreptul la informatie.
Dreptul la libertate.
Dreptul de a-si exprima opiniile.
Dreptul economic.