Răspunsuri

2014-09-27T14:50:15+03:00
B poate fi 260,261,262,263,264,265,266,267,268,269
si acum calculeaza 189+434+260= 883 si asa mai departe cu celelalte
                                 a      c      b
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-27T15:04:39+03:00
B=260,261,262,263,264,265,266,267,268.269
a+b+c=189+260+434=883
189+261+434=884
sumele sunt:883,884.885.886.887.888.889.890.891,892
E cel mai bun raspuns?Marcheaza-l!