Răspunsuri

2014-02-17T22:56:39+02:00
Pai ar trebui sa repeti propozitiile subordonate,sa stii conjuctiile coordonatoare(adversativa,...),necoordonatoare,sa repeti comentariile facute la clasa(cele pentru gen liric,epic,pentru titlu) si sa stii sa spui mesajul textului cam atat.Spor la treaba!!
Mda..dar acum nu se mai da sa argumentam.Doar sa scriem trasaturi ale genului
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-17T22:59:05+02:00
 Sfatu meu e sa iti repeti si sa te uiti mai bine cum sa faci o compunere si sa iti inveti mai bine definitiile la opera epica,lirica,pastel, sa iti inveti subordonatele predicative subiective si atributive, repeti functile sintactice, sa sti ca daca scrie "-n" undeva cratima marcheaza elidarea vocalei "Î" ca astea s-au dat in fiecare an aproape, in rest e usor. 
Multumesc.. am auzit ca acum se cere doar sa scrii cateva trasaturi ale genului epic sau liric
Posibil,nu ai pentru ce! :*
:*
Da,cateva trasaturi dar sa le dezvolti si sa le adaptezi textului dat