Răspunsuri

2014-09-27T14:37:12+03:00
Deci daca zici crescator atun se ia de la cel mai mic la cel mai mare sper ca ai inteles ;) 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-27T14:48:07+03:00
3,834 -> 3,8349 -> 3,8(34) -> 3,(834)
Nu e nici o smecherie, doar uite cum e
3,834000000...
3,834900000...
3,834343434...
3,834834834...
si te uiti de la stanga la dreapta care cifra e mai mare, si le ordonezi crescator