Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-17T22:49:39+02:00
DINAMIC: Sticla se deplasează către ciment.
STATIC: Sticla stă în mâna omului/pe masă
SECUNDAR: Sticla se sparge,astfel laptele curge.
Iar aici, poți spune SECUNDAR: Laptele și cioburile sunt nemișcate pe ciment.
19 4 19
  • Utilizator Brainly
2014-02-17T22:53:46+02:00
Efect dinamic :sticla se opreste din miscare
static : se deformeaza plastic(se sparge)
secundar curge laptele din ea
efect dinamic =se referă la schimbarea stării de miscare sau de repaus după interactiunea corpurilor
efect static-se referă la deformarea corpurilor (elastică cand corpul revine la forma initială după incetarea interactiunii) si (plastică cand corpul nu mai revine la forma initială după incetarea interctiunii)
primul -deformarea unui burete,arc elastic ; a doua-deformarea unui cui,bucată de plastilină
e mai usor acum?
Da :-?