Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-27T14:07:16+03:00
Unghiul 1 = 30°
Unghiul 2 = 60°
Unghiul 3 = 90°

Rezolvare:
 \frac{a}{1} =  \frac{b}{2}  =  \frac{c}{3} = k

a+b+c = 180°
a=1k
b=2k
c=3k
1k+2k+3k=180
6k=180
k=180:6
k=30
a=1*30=30°
b=2*30=60°
c=3*30=90°
2 4 2
2014-09-27T14:59:08+03:00


a+b+c = 180°
a=1k
b=2k
c=3k
1k+2k+3k=180
6k=180
k=180:6
k=30
a=1*30=30°
b=2*30=60°
c=3*30=90°
1 5 1