acest titlu evidentiaza faptul ca nu trebuie sa judeci pe oricine fara ai cunoaste povestea...exact cum o carte are coperta care exprima continutul...da nu in intregime...

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-09-27T13:36:58+03:00
Acest titlu evidentiaza faptul ca nu trebuie sa judeci pe oricine fara ai cunoaste povestea...exact cum o carte are coperta care exprima continutul...da nu in intregime...
6 4 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-27T13:40:45+03:00
    Comentariu la titlul "NU JUDECA O CARTE DUPA COPERTA".  

       O carte poate fi buna chiar daca coperta nu este prea aratoasa. Continutul conteaza mai mult decat partea estetica. Asa este si in viata un om frumos poate fi rau si invers.
      Autorul respectiv poate nu a avut suficienti bani sa poata investi si in calitatea cartii (copertii, hartiei).
10 3 10