Am făcut un desen de toamnă cu un pom cu frunze ruginii și o căsuța care seamănă cu cea a lui Tinkerbell. Cu ce nuanțe și în ce fel credeți că aș putea colora cerul. Menționez că profesoara de desen spune ca cerul are foarte multe nuanțe și sa nu fie niciodată albastru în desene ca nu îi place.

2

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-09-27T13:19:46+03:00
Pentru toamna sar potrivi mai mult culoarea cerului de sura deschis
adicA faci pe o foita o colorezi cu creionul sur apoi ei o periuta cu apa shi o dai apoi se face o culoare de sur frumoasa dar sa nu apeshi cu creionul sur incetisor sa nu fie apasat
daca iti place cum  sa primit fao pe desenul care lai facut
cred ca o sati primeasca

Eu mă gândeam la un cer cu o tenta movulie, ca de asfințit
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Înseamnă că așa rămâne, merci oricum.
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-27T13:27:29+03:00
Cerul ar pute fi gri cu putina nuanta de albastru inchis , asa as face eu ;)
Mersi e o idee buna, dar nu știu exact cum sa fac cu nuanțele astea. Ai putea să îmi dai o imagine?
Hmm.. daca gasesc ..
pai un albastru-violaceu cu nist griuri colorate reci..