Răspunsuri

2014-09-27T12:52:45+03:00
A+b=457
a:b=9r7
a=b×9+7
a=9b+7
Apoi inlocuiesti in suma si iese       9b+7+b=457
10b+7 = 457
10b= 457-7=>10b=450
b=45
a=45×9+7
a=405+7
a=412
Asta este!

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-27T12:53:22+03:00
A+b=457
a:b=9 rest 7

a= 9 segmente+7
b=1 segment

457-7=450
450:10=45

b=45
a=45x9 + 7

Probă: a+b =457                       
       412+45=457                       
2 5 2