este acela de a indica o vorbire directa
(—) este un semn de punctuație care indică începutul vorbirii directe a fiecărei persoane care ia parte la o convorbire, replica fiecărei persoane într-un dialog.
mersi tuturor :*

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-27T12:33:59+03:00

linia de dialoc marcheaza trecerea de la vorbirea indirecta la vorbirea directa.
2 5 2
2014-09-27T12:34:23+03:00
Linia de dialog marchează în scris comunicarea directă dintre două sau mai multe persoane.
2 2 2