Răspunsuri

2014-02-17T22:00:28+02:00
Fata (N) i-a dat băiatului (Ac) o carte. (Ac.) la biblioteca (Ac) din care tocmai a ieşit un grup (N) mare de copii (Ac) cu învățătoarea (Ac) lor.
Şi scrii tot aşa.
Imi trebuie 8 propozitii,dar care sa alcatuiasca un text care se numeste La Gradina Zoologica. :* Ajuta`ma!
15 propozitii*
Pai inlocuieste "biblioteca" cu gradina zoologica.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-17T23:34:33+02:00
                                          La gradina zoologica

   Eu cu profesoara mea si cu ceilalti colegi am mers la gradina zoologica . Aici am vazut multe animale interesante , dar cel mai mult mi-a placut puiul de tigru( poti sa spui alt animal si ce ti-a placut la el )deoarece avea o blanita interesanta si facea numeroase ''tumbe'' . Dupa ce am vizitat toate animalele , ne-am dus la intrare in gradina zoologiga deoarece aveau un mini parculet si am vrut sa ne distram si noi un pic .