Răspunsuri

2014-09-27T11:14:52+03:00
Prin acest fragment autorul ne arata incapabilitatea omului de a-si recunoaste propriile defecte si greseli mai ales atunci cand a constatat ca acestea sunt asemanatoare cu cele dintr-o opera citita.
12 4 12
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-27T11:23:24+03:00
Adica cartile considerate de oamenii ca fiind nepotrivite sau imorale,sunt de fapt acele carti care arata caracterul ascuns al fiecarui am,dorintele,gandurile mai mult sau mai putin potrivite,sunt acele carti care desi le citesti si chiar iti plac nu vei recunoaste niciodata in fata oamenilor ca le citesti
16 4 16