Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-27T11:05:02+03:00
Atributul este partea secundară de propoziție care determină un substantiv sau un substitut al acestuia (pronumenumeral sau adjectiv substantivizat) pe care îl precizează, îl identifică sau îl califică indicând o caracteristică sau o calitate a acestuia. Răspunde la întrebările: care?, ce fel de?, al/a/ai/ale cui?, câți?, câte?, al câtelea?, a câta?.
2014-09-27T11:06:54+03:00
Atributul este partea secundara apropozitiei care determina un substantiv.