Răspunsuri

2014-02-17T21:51:56+02:00
Pai eu stiu ceva... Daca ai un triunghi echilateral, il poti imparti la 4 triunghiuri echilaterale mai mici: Incepi facand linia mijlocie in triunghi, iei mijlocul bazei, si unesti marginile liniei mijlocii cu mijlocul bazei rezutand in final 4 triunghiuri mai mici :D.
3 5 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-17T22:16:01+02:00
Fie triunghiul ABC. Desenez o inaltime, sa zicem AD. In cele doua triunghiuri formate desenam medianele din varful D. Am obtinut patru triunghiuri isoscele, deoarece mediana dusa din varful unghiului drept al triunghiului dreptunghic este jumătate din ipotenuza.
3 5 3