Răspunsuri

2014-02-17T21:49:57+02:00
"Le"- masc. 'La - fem. Doar la sg. Si nehot.: 'un' - masc.; 'une' - fem.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-17T21:51:08+02:00
Articolele hotărâte: 
Știi foarte sigur că se referă la cineva, BăiatUL! Știi clar ce băiat. îl folosești atunci când te referi la cineva special
Articolele nehotărâte:
Este cineva, încă ești nesigur cine "Un băiat". Știi doar că este unul dintre sutele de băieți. Îl folosești când nu știi clar despre cine e vorba.
Le aflii genul în funcție de substantivul determinat.
Pai e un cuvant oarecare..si nu stiu sa il traduc in romana..nu stiu daca este feminin sau masculin..este o regula sau ceva?
Le- un masculin la-une feminin.
Nu poți să îți dai seama altfel. Decât după astea
Ok,multumesc,esti foarte de treaba.
Mulțumesc, și tu:*