Răspunsuri

2014-09-27T09:09:11+03:00
Enumeratii: Un baiat si doua fete se joaca afara
repetitii : eu mergeam , eu mergeam , si pana la urma am ajuns
repetitie: pas cu pas inainta
eu ti-am dat un exemplu cum sa le faci , incearca , este usor !
Dacă este ușor, de ce nu mai dai tu niște exemple?
esti cam lenes :)
Mai am de făcut doar 5 enumerații. Și în plus, nu pot fi exemple de duzină. Trebuie să fie mai frumoase. P.s. Sunt fată.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-27T09:13:31+03:00
Enumeratii: cartea,caietul si pixul sunt in ghiozdan
repetitie: eu ii spuneam sa taca si el plangea si plangea