Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-27T08:59:13+03:00
89 este 90, 34 este 30, 71 este 70, 68 este 70, 77 este 80, 63 este 60

76 este 100, 125 este 100, 298 este 300, 545 este 500, 872 este 900, 661 este 700
Va rog explicati-mi si mie care e metoda rotungirii numerelor-exemplu rotungirea lui64 este 60, rotungirea lui86 este90, a lui 32 este30-am inteles bine sau gresesc?
da, asa este, ai inteles :)
2014-09-27T12:12:22+03:00
89-90
34-30
71-70
68-70
77-80
63-60
76-100 
125-100
298-300
545-500
872-900
661-700