Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-26T22:55:08+03:00
Deschide documentul ! :D
Titlul e Puiul de barza. :D L-am pozitionat eu gresit!
2014-09-26T23:13:37+03:00
                                    O intamplare din lumea pasarilor
Bobocel este o pasare mica,o vrabie sprintena,foarte curioasa si motata de culoare verde.Da! De culoare verde! Cum de este o vrabie verde? Asta e o poveste amuzanta, o poveste in care Bobocel, vrabia, s-a vopsit verde, fara sa vrea.Era intr-o dupa amiaza caluroasa,cand soarele ardea cu putere pe cer, iar norii se risipisera rand pe rand.Bobocel zbura impreuna cu Vultur,maestrul sau care l-a invatat pe Bobocel sa zboare, l-a invatat cum sa stea departe de pericole si cum sa supravietuiasca acestei lumi.Cei doi se indreptau spre festivitatea vrabiei Leuta, care isi sarbatorea ziua de nastere.Pe cand zburau ei, caldura ii facura sa se opresesca langa o livada cu mere inmiresmate..Acolo in livada, proprietarul  isi vopsea gardul livezii in culoarea verde. Bobocel, curios cum era el, se indrepta spre acel om, dar, inteleptul sau maestru il intoarse:
-Bobocel! Nu te du! ti-am spus ca oamenii sunt foarte periculosi!
-Dar mai sunt si altii buni, ii intoarse vorba Bobocel surazand.
In zadar il opri Vultur, caci Bobolcel nu-l asculta si se apropie de acel om care vopsea.
Pe iarba, se afla o gutie mare cu o eticheta pe ea, Bobocel, care stia sa citeasca, silabisi:
-Vop-sea Ver-ver-d-de. Vopsea verde! exclama el.
Omul care vopsea, vazandu-l pe Bobocel, il goni, iar Bobocel zbura speriat deasupra lui.Propietarul vrand sa-l goneasca iar, lua un bat ca sa-l alunge, dar , il lovi iar el isi pierdu echilibrul si ateriza chair in cutia cu vopsea! Ce necaz pe capul lui! Acum era o pasare verde! Cine mai vazuse o vrabie verde? El se indrepta spre Vultur, iarVultur, il privea ca si cand i-ar spune ,,Ce ti-am zis eu?''. Iar de atunci Bobocel a ramas o vrabie verde.

Sper ca-ti place! :) Eu am compus-o! Pe cuvant!
8 4 8