Cand iti fac rau printr-o vorba, intreaba-ma, asigura-te ca ca ai inteles exact ce am vrut eu sa spun, spune-mi ce ai inteles tu din ce am spus eu ca sa vorbim aceeasi limba si sa nu mai umblam in tarumul presupuneri. Care este greseala???

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-26T22:05:27+03:00
Cand iti fac rau printr-o vorba, intreaba-ma, asigura-te ca ca ai inteles exact ce am vrut eu sa spun, spune-mi ce ai inteles tu din ce am spus eu ca sa vorbim aceeasi limba si sa nu mai umblam in tarâmul presupunerii
2 5 2
2014-09-26T22:05:56+03:00
Presupunerii - cu 2 de ii
2 de ca
aceeasi este aceasi cu 1 sg e in cazul de fata
1 5 1