Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-26T22:07:15+03:00
Limba romana este o limba indo-europeana, din grupul italic si din subgupul oriental al limbilor romanice. Printre limbile romanice, romana este a cincea dupa numarul de vorbitori, in urma spaniolei,portughezei,franceze si italienei. Din motive de diferentiere tipologica, limba romana mai este numita in lingvistica comparata limba dacoromana sau dialectul dacoroman.Originea romanilor sint comune cu cele aromanilor si depasesc cadrul Romaniei actuale, dar sunt disputate, existind mai multe teorii, unele care se exclud reciproc,interpretind diferite surse arheologice si istorice. (sper sa va ajute :) pe mine ma ajutat mult)
2 3 2
2014-09-26T23:48:09+03:00
Au aparut  avand ca si cauza  cucerirea  dacilor de romani , romanii si-au format familii , si dupa alte evenimente marcante a aparut pop roman , dar si limba romana