Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-26T20:07:24+03:00
0,1,2,4,61,122,244. Cam acestea sunt...
Mersi, nu este 0 dar tu ai cel mai bun raspuns
Cu placere si...multumesc :)
;)
Eu stiam ca este si 0 dar no... Fiecare cum a invatat.
nu este 0..acela este multiplu :) ...divizorii sunt 1,2,4,61,122,244
2014-09-26T20:08:51+03:00
1,2,4,224,112,56,28,14,7
Ba nu stiu daca vezi dar acolo e 244
uite ca nu am fost atenta,bine ca ai fost tu,atunci bravo