Răspunsuri

2014-09-26T19:59:58+03:00
Sunt niste finte, destepte,foarte protectoare, si frumoase 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-26T20:16:47+03:00
         In primul rand animalele reprezinta hrana pentru noi, doar cu vegetale nu stiu cum ne-am fi descurcat.
        In al doilea rand sunt animale de companie. Acestea ne ocupa timpul si uitam de siguratate daca nu avem pe nimeni langa noi (exemplu, batranii).