Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-26T19:57:19+03:00
El a certat-o c-a rupt cartea.
Nu vreau sa fi la fel de rau ca fratele tau
Nu-i bine c-a mintit-o
iarna nu-i ca vara.
El le-a zis c-a facut singur tot proiectul.
Ea merge ca o ratusca. EL a fost pedepsit c-a luat o nota proasta.
2014-09-26T19:57:21+03:00
Eu vreau să fiu puternic ca Ștefan cel Mare.
Știu c-a adus multe cadouri fiului său.
1 5 1