Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-09-26T19:42:56+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
X=carte
y=caiet
z=stilou

x+y+z=90

x=y+30
z=x+12⇒z=y+30+12⇒z=y+42

y+30+y+y+42=90
3y+72=90
3y=90-72
3y=18
y=6

x=y+30
x=6+30
y=36

z=y+42
z=6+42
z=48

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-26T19:43:16+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Carte + caiet +stilou =90
carte-30 =caiet
carte +12 =stilou
stilou⇒carte
2* carte +caiet =90 -12 =78
caiet ⇒carte 
3 * carte =78 +30
3carte =108
108 / 3 =36
carte =36
caiet =36 -30 =6
stilou =36 +12 =48