Răspunsuri

2014-09-26T19:40:46+03:00
Doriti sa va povestesc despre gradina mea.  cind intri pe portita mica vedem  niste umbrelute patate.florile gingase  danseaza  dansul vintului .atunci cind  ud copacul de mar ma lunez cu niste  ninunati mugurasi stralucitori.

mai departe xcontinui tu eeu idei tiam dat
vreau sa mil dai pe tot te rog frumos si dulce
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-26T19:49:28+03:00
Sa va conduc intro gradina magica. cu pasari colorate zburind deasupra copacilor. cu flori inmiresmate ce cresc sub umbra tufisurilor ca si modelate.uitativa la albinutele ce sorb nectarul florilor.atrageti atentia la pomii care gata-gata le imflorec florile. priviti razele jucause ale soarelui.ele plutesc printre frunzele vesele mingiindule.atingeti cascada se se lusuie pe dealul inverzit . 
privit ce loc minunat dpentru a lecturat o carte de povesti .un loc unde poti da drumul imaginatie plutind de pe un nor pe altul.
loc ca acesta nu vei mai putea gasi in alta parte

??????????????
la nr 2
inca nu am auzit de scoala asta
fara suparare
la scoala generala nr 2 sau simplu nr2