Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-17T21:25:32+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Manechinele merg pe podium in timp ce stralucesc ca niste diamante in lumina puternica si sclipitoare a reflectoerelor. toate manechinele parca sunt desprinse dintr-o poveste.toate rochiile si costumele fac toata lumina orbitoare din sala sa arate ca un peisaj de iarna tarzie in noapte intr-o padure cu brazi falnici si drepti ca o lumanare
2014-02-17T21:27:14+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Parada a început. Marii creatori își expun creațiile. Pe podiumul pe lângă care stau mii de oameni intră primele colecții. Colecția de primăvară cuprinde rochii verzi cu flori jos, lungi, cu coadă și cu spatele decupat. Ca să se asorteze, creatorul a ales o poșetă cu același model și un lănțișor de aur cu o floare. Pantofii sunt verde crud. Modelul, cu părul desprin, face o reverență în față, se rotește și pleacă.
Peste ceva timp, apare mult așteptata creașie a serii: rochia din aur pur.
Rochia cântărește 2 kg și strălucește extrem de mult. Are asortate o geantă aurie, parcă de sticlă aurie, și o pereche de pantofi cu toc ”cui” din aur pur.
Urmează câteva creații obișnuite, până ajungem la fabulosul costum din blugi. Fata care tocmai a urcat pe podium are un sacou cu umeri extrem de mari din blugi și poartă blugi strâmți, o geantă din același material și tocuri de blugi de 5 cm.
Prezentarea de modă se încheie cu un bufet luxos și, după aceea, cu vederea rochiilor într-un muzeu de modă.