Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-26T19:02:10+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A : 5 + 210 = 6 * 100
a : 5 = 600 - 210
a = 5 * 390
a = 1950
2014-09-26T19:09:27+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
(a:5+210):100=6
a:5+210=6x100
a:5+210=600
a:5=390
a=`1950