Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-26T18:58:44+03:00
F2 patrat = F patrat - F1  patrat 
F2 patrat = 900 -576
F2 patrat =324 rezulta ca F2= radical din 324 =18N
BAFTA!  P.S. daca esti in clasa 7  nu vei intelege cum am facut o pentru ca nu ati invatat radicalul si teorema lui Pitagora
2 5 2
2014-09-26T19:06:52+03:00
Aici, cu toate ca inca nu ai auzit de asta, trebuie sa folosesti teorema lui Pitagora(o vei face semestrul urmator, alta cale nu mai exista). Ea spune: "Intr-un triunghi dreptunghic suma patratelor catetelor(adica fiecare cateta la puterea a 2-a) este egal cu patratul ipotenuzei(ipotenuza la a 2-a)"
Tu sper ca stii sa faci desenul(daca nu stii pur si simplu desenezi un dreptunghi cu o diagonala doar ca pui notatiile pe care le stii)
Notezi dreptunghiul ABCD
Apoi scrii: AB²+AD²=BD²⇒ AD²=BD²-AB²⇒AD²=30²-24²=576⇒AD²=576⇒AD=√576⇒AD=24
Adica F2=24N
Imi pare rau daca te-am bagat in ceata am incercat sa explic cat mai usor posibil.