Răspunsuri

2014-09-26T18:49:42+03:00
Citeste textul din nou si raspunde la aceste intrebari...
cititi din nou textul și răspundeti la aceste întrebări .
Pai nu asta am spus si eu? Doar ca am pus verbele la singular si am inversat 2 cuvine nu inseamna ca am scris gresit.
DA dar nu trebuie deja sa te superi
Nu m-am suparat doar ca te-am intrebat de ce m-ai "corectat". :)
aha ...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-26T18:51:58+03:00
''Cititi textele din nou si sa se raspunda la aceste intebari...'' este traducerea din engleza in romana.

2 5 2