Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-26T18:49:59+03:00
Pe vremuri caietele : era scris pe coperta tabla impartiri 
  erau mari si mai groase de cat sunt acum 
   
pe timpul de azi cartilesunt  subtiri  nu sti sa faci nimic dupa ele

1 5 1
2014-09-26T18:50:11+03:00
Importanta cartilor;
evolurea cartior.

Povestesti cum  avabsat cartea si la ce ne-a ajutat (cum ar fi intaplari de demult ex: Nasterea Domnului etc.)