Răspunsuri

2014-09-26T17:58:27+03:00
Builer;drumer;sailer;driver;singer;conductor;diver;reporter.Vezi si tu cu ce litera se termina cuvantul si er sau r sau or sunt terminatiile pe care le subliniezi.Sper k te-am ajutat.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-26T18:01:55+03:00
Builder, drumer, sailer, driver, singer, conductor, diver, reporter
A builder builds.
A drumer drums.
A sailer sails.
A driver drives.
A singer sings.
A conductor conducts.
A diver dives.
A reporter reports.
2 5 2