Răspunsuri

2014-02-17T21:14:57+02:00
Pronume reflexiv ... cred 
Asa mă gândeam și eu, dar pare a fi de la conjunctiv
pai da , daca iei impreuna verbul : " sa scriem " , este la conjunctiv , dar cum iei separat nu mai are aceeasi valoare morfologica.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-17T21:17:04+02:00
'Să' este conjuncție şi a dat numele modului "conjunctiv", fiind parte integrantă a acestuia!
Asa , mersi
Da-mi calificativ 'cel mai bun', te rog.
conjunctie coordonatoare simpla mai exact...
De ce coordonatoare?! Poate opusul : 'Am plecat să cumpărăm ceva", mai exact!