Răspunsuri

2014-09-26T17:22:40+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Trei puncte sunt intotdeauna in acelasi plan.
Daca sunt coliniare (cand erau pe gard), atunci fac parte din mai multe planuri dar tot putem spune ca se afla in acelasi plan.

=> 3 vrabii sunt in acelasi plan oricand.


7 4 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-26T17:27:50+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
3 vrabi sunt in acelasi plan oricand ,sper ca te-am ajutat ! bafta !
4 4 4