Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-26T16:49:41+03:00
  La intoarcerea sa ii spuse ce a patit:
-Am cumparat neveste-i un ac si neavend grija de el,l-am pus intr-un car cu fan.Cand ne-am despartit nu l-am mai gasit.

Eu zic ca asa ar arata textul cu semnele de punctuatie ! :)

2 4 2
2014-09-26T16:50:54+03:00
La intoarcerea sa, ii spuse ce a patit. Am cumparat nevaste, un ac si neavand grija de el,     l-am pus intr-un car cu fan. Cand ne-am despartit, nu l-am mai gasit.