Cum trebuie sa scriu pe caiet? Ma intereseaza rezolvarea .
In trei cosuri sunt 33 mere . In al doilea cos sunt cu 2 mai putine decat in primul, dar cu 2 mai multe decat in al treilea cos .
Cate mere sunt in fiecare cos?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-26T15:52:33+03:00
Primul cos x mere
al doilea cos y mere
al treilea cos z mere
x+y+z=33
y=x-2  x=y+2
y=z+2  z=y-2
inlocuim ce stim
y+2+y+y-2=33
3y=33-2+2
3y=33
y=11
al doilea cos are 11 mere
primul cos are 11+2=13 mere
al treilea cos are 11-2=9 mere
este cel mai bun raspuns???
2014-09-26T15:57:56+03:00
A+b+c=33
b=a-2
b=c+2
a=b+2
c=b-2
b+2+b+b-2=33
3b=33
b=11
b=a-2
11=a-2
a=11+2=13
b=c+2
11=c+2
c=9
13+11+9=33
e cel mai bun raspuns?
1 5 1