Răspunsuri

2014-09-26T15:04:00+03:00
Camera mea,Toamna,Clasa mea.
multumesc?
Poți scrie orice...
Școala pentru mine; Prietenii mei; Ce imi place sa fac.... Dacă vrei să impresionezi!!! ;)))
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-26T15:04:37+03:00
"Lumea adancurilor"
Primavara",
"Vara"

"Covorul fosnitor"
O intamplare de la munte
Vacanta de vara
Jocul preferat in copilarie
Cartea, prietena me
Toamna
Speranta din vis
Vise magice
Frumoasa copilarie
Furtuna
Lumea din povesti
stelutele argintii
Vis de iarna
Iubirea
Magia