Răspunsuri

2014-09-26T14:43:39+03:00
Domnule Director,Subsemnatul, Ionescu Alin, elev înclasa a XI-a A a Liceului “Ioan Neculce” din Iaşi,domiciliat în Iaşi, strada Petre Ispirescu, nr. 2, vă rogsă-mi aprobaţi eliberarea unui permis de acces laBiblioteca Municipală.Menţionez că solicit acest permis pentru aputea consulta materialele ce îmi sunt necesare ladisciplinele opţionale studiate în şcoală.
3 2 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-26T15:00:37+03:00
Poți scrie o reclama la o excursie: Agenția de turism"x" organizează în perioada 15-25 octombrie 2014 o excursie pe ruta București-Paris și retur. Înscrierile se fac până la data de 5 octombrie 2014. Tariful este de 1000 € de persoană. Locuri disponibile:40. Vă așteptăm!
1 5 1