Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-26T13:41:41+03:00
33+50=83 ..............
suma a trei nr este 80.primul numar este 24 iar al doilea este cu 12 mai mare decat primul.care este al treilea nr.
24+12=36 a 2-lea nr
80-(36+24)=20 a 3-lea nr
nu am facut cu paranteze!
în paranteze e suma primelor 2
ca să afli a 3-lea nr trebuie din suma celor 3 să scazi suma celor două
fără paranteze nu iese corect
fiindcă îți dă 78 a 3-lea nr da așa nu poate fi ținînd cont de condiție
fă verificare
24+36+20=80
calculează și vezi că așa-i
2014-09-26T13:46:49+03:00
Poi faci asa: 33+50=83 :)
50-33=17
nu e asa draguta,e adunare :)))
matematician-o:)))