Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-26T11:30:13+03:00
A) 24 : 35 = 0 rest 24

B) 2013 : 13 = 154 rest 11

C) 5732 : 201 = 28 rest 104


1 5 1
2014-09-26T11:31:29+03:00
0,6857142857 a                                                                                                                        b   154,8461                                                                                                                           c) 28,5174