Răspunsuri

2014-09-26T11:28:07+03:00
Personificare: soarele zambitor - cand unui substantiv i se atrbuie o insusire omeneasca
comparatie: rosu ca rosia - cand un substantiv se compara cu alta parte de vorbire prin "ca"
epitet: cerul senin - grupul substantiv -adjectiv
inversiune: Plang copii - cand subst. face schimb cu verbul, acesta venind in fata substantivului
repetitie: vine,vine -cand se repeta un verb pentru a se exprima actiunea

cam atat stiu sunt a sasea


Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-26T11:28:18+03:00
Personificarea semnifica atribuirea de insusiri omenesti unor fiinte necuvantatoare, unor obiecte sau unor fenomene ale naturii
hiperbola semnifica extragerea realitatii  prin imagini si expresii sugestive cu scopul de a impresiona cititorul, de a fi impactul mai puternic
comparatia semnifica alaturarea a doi termeni, cu scopul de a scoate in evidenta o anumita trasatura a celui dintai
epitetul semnifica evidentierea unei insusiri neobisnuite a unui obiect, a unei persoane, a unui element al naturii.

metafora semnifica comparatia subinteleasa prin substituirea cuvantului obiect de comparatie cu cuvantul imagine
nu ma refeream la definitii ci ce stare da sau ceva de genu
bucurie , incantare, uimire, extaz, melancolie sunt stari date de figurile de stil
Asta stiam si eu ....dar mersi oricum
cp