Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-26T10:55:06+03:00
2014-09-26T10:58:05+03:00
Ca sa iti fie mai usor la exercitiile viitoare poti face asa
      
      7                                013                                     025                         003
 uintati de trilioane     zeci si unitati de miliarde       zeci,unitati demiii        unitati
ai uitat de milioane
Ms. pentru ajutor care iinvata dupa amiaza?
:)
eu
si eu .....