Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-26T14:17:36+03:00
Descompui in 2x5+2x5x11-2x6x9 si scoti factor comun 2. 2x(5+5x11-6x9)=
                                                                                     2x(5+55-54)=
                                                                                     2x(60-54)=
                                                                                     2x6=
                                                                                     12
2 5 2
  • Utilizator Brainly
2014-09-26T14:20:15+03:00